Not feeling okey is okey sometimes

Livet blir inte alltid som man tänkt sig och allt går inte alltid i den riktning man först hade hoppats på. Innerst inne känner jag att jag absolut inte borde ha nånting att klaga på. Jag har boende, jobb, mat på bordet, fantastiska vänner och en fantastisk familj !! Jag har många saker i mitt liv som många andra saknar och därför känner jag många gånger att det är orättvis av mig att sitta här och klaga som en liten barnunge. Men saken är väl egentligen att, oavsett vem man är och vad man har så drömmer man alltid om att dom där sista pusselbitarna ska falla på plats en gång för alla. Det är okej att inte må bra och vara ledsen ibland, man måste juh få känna oavsett vilka förutsättningar man har blivit tilldelade här i livet !!
 
Min tillvaro just nu är helt okej, varken bra eller dålig liksom. Jag går ständigt runt med ett tryck över bröstet och en olustig känsla av tomhet, samtidigt som jag skrattar och ler mest hela tiden. Kanske är jag schizofren ?!

Jag har drömmar och mål för min framtid som jag hoppas kunna uppnå en dag. I dagsläget känns det dock som en omöjlighet och det gör mig ledsen att jag tänker så. Jag vill juh det här mest av allting, men med tiden är jag rädd att jag kommer bli avtrubbad och ge upp. Jag är juh så jäkla rädd för att misslyckas, vilket de nu känns som jag gjort gång på gång. Jag är rädd för att känna och hoppas, jag stänger hellre av !!
 
Just nu har jag ögon och öron öppna för alternativ efter vägen. Något som gynnar mig och kan bygga upp mig som person igen. Jag behöver göra nåt för mig själv, nåt som jag mår bra av. Jag måste bli starkare !!


PUSS
 

Fall down seven times,
get up eight.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0