Dishonesty won't go far

Idag pissar jag bokstavligt talat på livet. Tårarna har sprutat av ilska, frustration, besvikelse, you name it.

Finns det nåt jag inte klara av är de falska oärliga människor. Dom äcklar mig och jag förstår inte hur såna människor kan leva med sig själva, eller hur nån för den delen kan leva med dom. När man själv är ärlig och uppriktig och ger allt man har för att ställa upp på andra så känns världen så orättvis när man ser dessa människor mygla till sig det dom vill genom falskt smicker och lögner. Att det inte går upp för dessa människor att vi andra kan se rakt igenom den där äckliga fasaden och rakt in i deras ruttna själar. USCH !!! 
 
Näe, idag har jag fått veta precis vad jag är värd. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gjorde ont, men som allt annat är det bara att försöka hålla huvudet högt och skaka av sig skiten. Jag kan ta mycket, men det här var faan droppen !! Jag vägrar stå som en spelpjäs i någon annans fulspel längre. Jag vet vem jag är och jag vet precis vad jag är värd. Om andra människor inte kan se det så är dom inte värda min uppmärksamhet och mina uppoffringar.


Being challenged in life is inevitable,
being defeated is optional.


PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0