New Years

Firade in det nya året tillsammans med min fina vänner i en av mina favoritstäder, Oslo. Var såklart ett gäng vänner som saknades som jag gärna hade haft med, men under 2013 har vi fått inse att vi inte alltid kan vara på samma plats jämnt, tyvärr. 
 
Brudarna hade i alla fall styrt upp det riktigt bra. Trerätters middag för 12 personer, välkomstdrinkar, lekar, dans, utgång. Allt var bara så perfekt !! Som vanligt har jag inget omdöme när det kommer till alkohol, så kan väl bara säga att kvinnan blev lite väl överförfriskad. Men det jag kommer ihåg var i alla fall en bra kväll :)
 
Nu är det bara att kicka igång 2014 och hoppas att det blir ett bättre år än 2013. Vill ha ett äventyrligt år med mycket spontanitet !!
 
 
PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0