Still the same

Uff, nu var det längesen igen !! Men livet tickar på i rätt måttlig takt skulle jag säga. Som vanligt så har det blivit väldigt mycket jobb på senaste och det känns som att dygnet inte längre har tillräckligt med timmar. Hinner inte riktigt med det jag ska/vill göra, varken på jobbet eller hemma. Har för den delen ingen större ork heller, energinivån är nere på noll igen och jag är mer lättretlig än nånsin. Känns som att jag vissa dagar springer runt som en tickande bomb, men det finns som inget bra tillfälle att explodera på. Aja, sparar på explosionerna så länge och försöker glädjas åt att jag faktiskt tagit mig så långt det senaste året.
 
Det jag menar med att tagit mig långt har mestadels med personlig utveckling att göra. Jag har växt så mycket som person under det här senaste året att jag ibland måste stanna upp och ställa mig frågan - är det här verkligen jag ? Sjuk känsla egentligen, skön på nåt vis, men ändå lite skum !! Är såklart jätteglad att jag utvecklas och växer som människa, men samtidigt så är jag så fruktansvärt rädd att jag på nåt sätt ska tappa mig själv. Bli nån som jag inte vill vara. Än så länge är det nog ingen fara, men man vet aldrig !!
 
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0