Happy b-day to me

Fy fader för att fylla 23 år alltså, jag som har sån åldersnoja !! Men nu är det gjort i alla fall, and there's no turning back. Stort grattis till mig som firar på egen hand med en storslagen middag gjord på hårdbröd och kvarg. My God !! 
 
Har i alla fall haft det rätt bra sen sist jag skrev. Hade juh Majs, Babyman och Fikan på besök en helg. Shopping, Gröna Lund, fest och massa kos. Åh vad jag behövde den helgen med mina fina fina vänner. Sen dess känns det som att tiden både gått fort och stått stilla. Har kommit in i en sån period när allt bara går på rutin helt enkelt, jobb sova jobba sova jobba sova. Har även kost mig en del med mina fina kollegor, dom trivs jag himla bra med alltså, så de ska inte glömmas att nämnas. 
 
I övrigt har jag sån extrem hemlängtan just för tillfället så jag håller på att avlida. Som tur är har jag bara 2 arbetspass kvar innan jag får åka hem till fina Natursköna för en snabbvisit. Är väl egentligen därför hemlängtan blir värre än vanligt. Man vet att man snart ska få krama om mami och papi ocg sova i flickrummet och bara må !! 
 
Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
 
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0