Fucking train wreck

Tror kroppen på nåt sätt hamnade i ett slags chocktillstånd av en dags ledighet. Blev juh ingen sovmorron eftersom jag hade tvättid klockan 8 imorse, men annars har dan varit väldigt lugn. Tagit det lugnt, äte riktig mat, vare iväg och fikat med Tilda några timmar, solat och tagit det mer lugnt framför tvn. Men helt plötsligt, från ingenstans och helt utan förvarning sitter jag här och storgråter. Jag bara gråter och gråter tills jag inte orkar mer, somnar som en jävla sten på soffan, vaknar nu och det känns som jag blivit överkörd av ett fucking jävla tåg. Hela kroppen bara värker och känns 1000kg tyngre än den brukar ?! I'm clueless ... 
 
Jag ber till gudarna för att kroppen hamnade i chock och att det inte är nån monsterförkylning på G. Har absolut inte tid eller ork för att bli sjuk nu. Ska juh faan till Oslo och mina fina fina vänner i helgen !! 
 
Ska hoppa in i duschen och sen krypa till kojs !! Håller tummar och tår för att jag ska vara tillbaka till mitt vanliga jag imorn.
 
 
PUSS
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0