Very merry christmas

Julafton är här, eller ja, den är snart över vid det här laget, men ändå !! Blev inga julkänslor för fem öre i år faktiskt. December brukar alltid vara så mysigt och de brukar ändå kännas i kroppen att det är jul, men inte i år. Ingen snö, ingen kyla, ingen gran, inget pynt, ingenting !! När jag klev upp imorse spöregnade de dessutom ute och det kändes som en riktigt jävla tråkig höstdag. 

I övrigt har det varit en helt okej dag. Bror med familj ringde och väckte mig imorse så hann surra av mig lite innan jag gatt dra på jobbet. Varit extremt lugnt på jobbet, så dan ha gått aningen långsamt, men ändå gått bra liksom. Känns skönt att allt är preppat inför morgondagen i alla fall.
 
Har just smällt i mig mina julköttbullar och en Zeunerts julmust, så nu ligger jag helt utslagen i soffan med världens paltkoma. Tänkte nog ligga här ikväll faktiskt !! Kanske blir ett litet telefonsamtal hem till familjen senare. Är väl vid det här laget ingen hemlighet att jag saknar dom extremt mycket, dessutom lite extra just idag såklart.
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0