Time´s passing

Herregud vad tiden springer iväg !! Caféet är ett minne blott, eller jag tänker väldigt mycket på det och alla fina kollegor som jag inte alls träffar lika ofta nu, men känns som att jag slutade där för evigheter sen. Jobbet på Ica har kickat igång ordentligt också. Känns som att jag blivit inkastad i ett totalt kaos och tiden räcker som vanligt inte riktigt till för att jg ska kunna styra upp det, men trots det så trivs jag fruktansvärt bra. Härliga kollegor som jag klickat med direkt !! 
 
Även fast jag har bytt jobb så ligger jobbstressen som ett ok på mina axlar. Även på detta jobb är det alldeles för mycket att göra, alldeles för lite tid och för lite folk. Som den engagerade person jag är, ibland lite för engagerad, så blir det lite raster och mycket övertid. Men när julen är över så hoppas jag att det lugnar ner sig lite och att jag får landa i min roll lite mer. 
 
För en vecka sen åkte jag hem till underbara Natursköna och familjen för att hälsa på vår nyaste lilla familjemedlem. Vilken liten skatt alltså, fasterhjärtat smälte direkt jag såg henne <3 En väldigt speciell känsla att få träffa och hålla i sin första lilla brorsdotter. Kroppen fylldes av lycka och stolthet !! Magiskt. 
 
 
PUSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0