Broke and stranded

Fuck my life .. 
 
Jävla skit alltså, som att de inte räcker med att jag faller in i en "får-inte-åka-hem-över-jul-depression" , nu har jag blivit av med plånboken också. Har inga pengar, inga kort och ingen legitiomation !! Polisanmälde skiten, eftersom jag blivit utsatt för en jävla ficktjuv, igen. Sen tänkte jag att det bara vara att pallra sig upp på banken för att ta ut nån slant, men tji fick jag. Mitt pass, som just nu är min enda legitimation, gick ut i juli och därför kan det inte styrka att jag är jag. Dessutom har båda mina banker påpekat att jag har väldigt tur om jag hinner få både kort och koder innan jul. Lovin' life today <3 
 
När sånt här händer och man har långt till både familj och vänner så känner man sig helt plötsligt väldigt väldigt liten och ynklig.
 
Inte nog med att jag ska sitta själv på jul, kanske rent utav blir så att jag sitter här själv utan mat också !! (jag är positiv) 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0