Time to think about me

Igår och idag har varit bra dagar ! Korta pass på jobbet, parkhäng och födelsedagsfirande igår och annat spännande uppdrag idag. Känner mig på bra humör helt enkelt.
 
Trots bra dagar och bra humör så har jag ändå en skum känsla i kroppen. Är fortfarande mycket som känns osäkert och jag är väldigt kluven över vissa beslut som jag måste fatta inom en snar framtid. Jag vet att det bästa jag kan göra för mig själv, och även för alla andra, är att tänka på mig själv först. Jag kan inte fortsätta ta på mig ett ansvar jag egentligen inte ska bära på, men jag är väl bara en sån människa antar jag. Bryr mig lite för mycket i vissa lägen och vill inte se nån sårad. Men vi får se vad framtiden har att bjuda mig, oavsett så tror jag bara att det kan bli bättre härifrån.
 
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0