Same old same old

Ja, vad ska jag säga ?! De händer juh inte speciellt mycket i mitt liv just för tillfället. Är bara en jävla massa jobb hela tiden. Hinner som inte direkt med nåt annat, eller orkar. 
 
Igår tyckte i alla fall jag och chefen att vi hade gjort oss förtjänta av en liten AW, så vi drog på Bara Enkelt och drack några öl. Välbehövligt och riktigt mysigt !! Älskar Bara Enkelt, så jäkla mysigt ställe och ett STORT plus är den billiga ölen. 
 
Idag har jag varit ledig, så har mestadels bara tagit de jävligt lugnt. Tänkte ta en sovmorron så ställde klockan på 10 imorse, men är alldeles för inställd på work-mood så jag var klarvaken runt 8. Var väl egentligen lika bra, fick lite extra energi för att vika massa tvätt och städa lägenheten inför mami och papis besök. Åh, ska bli så underbart att få träffa dom igen, kramas och bara få rå om varann en hel lång dag. I need some love !! 
 
 
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0