No one said it was gonna be easy

Haft två lediga dagar, vilket såklart har varit superskönt. Kände att jag verkligen behövde få vila upp mig och samla nya krafter. Har fått gjort lite nödvändiga måsten, about time !! Annars har dom här dagarna enbart spenderats i min ensamhet med mina tankar, på både gott och ont. 
 
Har i alla fall varit fantastiskt väder den här helgen, så har försökt vara ute lite och njuta av det. Men som vanligt så slår den där oron och rastlösheten till av att vara helt själv. Missförstå mig inte, jag älskar egentid, men på mina egna villkor. Det är skönt att bara kunna bestämma att nej, idag orkar jag inte hitta på nåt, idag vill jag vara för mig själv. But let's face it, det är inte riktigt hur min situation ser ut just för tillfället, har inte direkt saker som radar upp sig för att tackas nej till. Försöker att inte vara bitter över det, tar istället till vara på de tillfällen som ges och tackar ja.
 
Put things in motion,
it just might pay off.
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0