Enjoying my day off

Kroppen värker och jag hade bestämt mig för att inte kliva ur sängen idag. Kände att jag bara ville vila vila vila och samla krafterna lite, but no. Trots att kvinna känner sig helt utarbetade i både kropp och sinne så är hon allt för rastlös för att kunna ligga still i sängen en hel dag. Dessutom bjöds det på sol utanför fönstret, så jag bestämde mig för att kliva upp och ta mig en härlig prommis här i fina Hornstull. Tro lite frisk luft gjorde underverk för min lilla hjärna. Eller så va de islatten jag svepte på hemvägen ?! 
 
Augusti kommer bli en tung månad, jobbmässigt, men har några besök att se fram emot i alla fall. Nästa vecka kommer mina kära föräldrar hit, dock på grund av jobb, but still !! De tråkiga är att dom har bokat att komma hit en dag tidigare för att kunna spendera en heldag med lilla mig, men verkar inte som att jag kommer ifrån jobbet tyvärr. Hinner förhoppningsvis träffa dom en sväng på kvällen i alla fall. 
 
Veckan därpå får jag först övernattningsbesök av Helene och i slutet av veckan kommer Majs & Denise, kanske även Fikan. Som jag längtar alltså !! Det kommer bli ett riktigt halleluja moment att få träffa mina fina fina vänner, I sure need it. 
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0