A bit of an energyboozt

Senaste veckan har gått ovanligt fort och varit ovanligt bra. Mami och papi kom juh hit på besök en sväng. Blev en heldag tillsammans då vi strosade runt på stan och bara koste oss och åt en massa. Sen dagen innan dom skulle åka hem hann vi även med en middag i Gamla stan, så vi hade det verkligen supermysigt tillsammans. Jag har dock varit dyngförkyld med feber, hosta och massa snor, men fick mig en liten extra energiboozt av att ha mami och papi här i alla fall.
 
I övrigt har det i vanlig ordning varit jobb som stått på schemat. Vi är fortfarande underbemannade och får slita arslet av oss, men det går bättre och bättre. Känns som att jag har börjat acceptera situationen lite mer !! Kommit igång med beredningen och känner att jag har mer koll på läget nu mera. Så nånting positivt i alla fall !!
 
Igår fick jag en supertrevlig överraskning. Var egentligen inte en överraskning, eftersom jag redan visste om det, men hade helt enkelt glömt bort att Helene skulle komma på övernattning. Det gjorde verkligen min dag !! Vi hade en supermysig kväll med massa dösurr, vin, godis och idol. I sure needed that !! 
 
 
PUSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0