On the road

Okej, förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna, men vi har varit stressade, utmattade och förvirrade ! Vi har även varit lite struliga när de kommer till boende och grejer, så de har blivit sen körning, vilket gör oss mörkrädda, men även gör att vi inte orkar göra allt för mycket vid datorn när vi får tag på internet. Ikväll skulle vi egentligen nå fram till Dallas, men tror vi har stannat ungefär 15-20 min utanför. Vi har åkt runt till vartenda motell vi har kunnat hitta för att fråga om dom har haft nåt rum till oss. Inget har passat, antingen för dyrt, inget internet eller endast rökrum. Åååh !! Sjukt störande då vi har tackat nej till typ 8 hostar i Dallas. Men lyckades i alla fall hitta ett motell till slut, Sofie lyckades till och med pruta ner priset. Vilket jag bittert ångrar nu efter att ha fått jagat en kackerlacka ur sängen (Y) Annars då, Sofie har fått tag på ett väldigt unikt smycke som håller på bli min död. Nämligen ett armband med ett litet munspel på !! Ni kan juh gissa vem som sitter och spelar med till radion i bilen medans jag kör, haha (Y) Jaja, tänkte att jag ska skriva lite senare om dom ställen som jag inte uppdaterat er om än. Lite bilder och så !! Men de får bli i nästa inlägg, för jag orkar helt enkelt inte styra upp de just nu :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0