On the road

Resan börjar närma sig sitt slut och ångesten börjar krypa sig på. Alltid lika jobbigt att åka hem när man känner att man trivs så bra, men that´s life !! Som ni kanske har förstått så har vi haft en sjukt bra och rolig resa med mycket skratt och lite missöden. Vi har haft ett sjukt högt tempo från början till slut, har aldrig känt mig såhär slut nån gång. Man är trött i både kropp och själv efter en sån här resa, men på ett bra sätt såklart :) Nu ska vi bara varva ner dom 2 sista dagarna här i Venice. Eller jag ska varva ner i alla fall. Om jag kan få den andra kvinnan till att slappna av kvarstår att se. Tror enda sättet är att sätta hon i tvångströja och binda fast hon på stranden !! Men frågan är om det blir lugnare för mig om jag går till stranden och hon får stressa på i sin egen takt ;) Vet dock inte om jag vågar lämna kvinnan själv när hon på slutet har börjat få små nervsammanbrott, men vi får se. Morrondagens enda plan är i alla fall SOL, glass och en flaska vin till middag :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Pia

Alltså ni verkar ha haft hur underbart som helst, alla bilder är så fina så det känns som att jag också har varit i USA :) Längtar tills ni kommer hem. Se till att vila dom här sista dagarna, för nu ska ni hem och arbeta :)

2012-10-21 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0