Sweating my ass off

Perfekt start på dagen ! Mammsen fick lov att väcka mig innan hon åkte på jobbet. Klev upp, svepte i mig nån köpp för att vakna till liv, sen fick de bli 30 minuter intervallträning. Skulle egentligen ha kört 2 toppar till, men råkade av misstag rycka ur nödstoppsgrejen och då blev jag så jäkla less så fick bli lite lättare styrka för att kompletera de istället :) Helt fantastiskt att jag tycker att styrka har blivit så kul, så kul när man märker att man klarar mer och mer för varje gång också ! De enda jobbiga med att träna är juh mina klimakteriesvettningar, helt sjukt vad kvinnan kan svettas alltså. Självklart tycker jag att det är skönt att svettas och verkligen känna att jag tar ut mig, men när svetten börja rinna in i ögonen och man får svårt att se så är det faan inte skönt längre, haha ! Näe, men egentligen är det väl bara bra att svettas mycke och få ut skiten, men jag tycker som att de kan bli lite jobbigt bland folk. Ännu en fobi jag måste försöka övervinna.


Ciao


Kik svetten i pannan, skööönt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul att du børjat blogga igen! :D massor, satt på facebook hæromdan nær vi skulle ha dejt men du kom ikke. hehe inte før de gør nåt ;) men vad gør du ikvæll, klockan fyra-fem-sex? DÅ tro ja jag ska va hemma iaf, vill skikkeli snakka med dig :) pussnuss

2012-03-07 @ 11:29:01
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0