Sunny sunday

Haft en riktig chillardag idag kan man säga. Sov till halv 10 ungefär, då pappsen skicka sms från köket och fråga om jag ville ha frulle. Klev upp och smackade i mig lite blåbäryoghurt med blåbär och banan i, sen bänkade jag mig i soffan men Högskoleprovsboken framför Vasaloppet. Blev lite halvt rastlös efter ett tag så då tog jag med vovsen ut på en långprommi i de underbara vårvädret. Fy faan vilket grymt väder de har varit den senaste veckan alltså, varmt och soligt. De mest positiva är att all den här jävla snön äntligen tinar bort, de lite mindre positiva är dock att de har blivit svinhalt ute och man får gå på helspänn hela tiden för att inte ramla och knäcka lårbenshalsen. Men gött är det med vår i alla fall :)

Efter prommi drog jag ner och hämtade pizza, som fick bli dagens middag då ingen av oss hade nån ork att laga mat. Sen bänka jag mig än en gång i soffan, denna gång framför skidskytte. Efter de var det äntligen dags för träning, så då var det bara att svira om till träningskläder för att dra ner på gymmet och köra lite mixed moves med Susanne. Grymt skönt pass, men går verkligen igenom hela kroppen, kondition och styrka !

Imorn ska jag försöka ta mig upp runt 8 för att köra lite löpning här hemma, sen träffa Sofie för att plugga. Vi är verkligen helt värdelösa pluggkompisar, haha ! Då vi väl tar oss tid för att plugga har vi juh så mycke annat att surra om, så de blir inte så mycke pluggande gjort. Men imorn måste vi, provet börjar närma sig och mina mattekunskaper ha juh inte precis förbättrats på senare dar. Efter plugg ska jag dra med Malin Coreball :)

Ett glädjebesked jag fick häromdan är att Fikan kommer hem, YEEEEEIII !!! Hon kommer hem nu i veckan och blir hemma ett tag som de låter. Glädjer mig :D


Ciao


Kommentarer
Postat av: Erika

Snart, alldeles snart ses vi äntligen :D

2012-03-05 @ 01:21:18
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0