Rise and shine

Tog mig en rejäl sovmorron idag, tyckte att jag gjort mig förtjänt av det faktiskt ! Sen ha jag ätit en riktig brakfrukost, eftersom ja bara hinner ta nåt litet på jobbet och när jag slutar ska jag rusa direkt på träning. Så har verkligen laddat upp med proteiner nu på morronen :) Känner mig piggare och på bättre humör idag faktiskt, vet inte om det beror på att jag kunde ta sovmorron eller om det är för att jag vet att jag får träna ikväll. Kanske båda ?!

Björn ringde nyss och han ligger i feber och halsont. Ni kan juh gissa vem som har pepprat med C-vitamin efter det samtalet. Shiit alltså, jag har varken tid eller ork att åka på nån sjukdom och speciellt inte den där jävla influensan som går. Bara att fortsätta kötta i sig C-vitamin och hoppas på det bästa (Y)

Efter träning är det dags att pyssla ihop de sista på mitt persolniga brev till polisansökan, känner mig rätt så nöjd med det jag hittills skrivit faktiskt, so far so good !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0