It's amazing, you just have to go there

Idag har varit en bra dag. Pluggat lite på förmiddan, sen drog jag och lunchade med Anna, Kajjan och Kim runt halv 2. Efter det blev det hälsade jag på Mallan HoF en sväng och sen blev de hem och plugga lite mer. Kan juh bara säga att jag kommer garanterat bli underkänd på mattedelen, hur mycke jag än försöker så kommer jag aldrig att bli ett mattegeni !

Halv 7 drog jag ner på gymmet. Körde 1 timmes styrka med Annelie först och sen 1 timmes spinningpass med Emilie på det. Kan nog redan konstatera att jag inte kommer kunna gå imorn, puuh ! Efter gymemt var det bara att slänga sig in i duschen för att hinna se en snutt av Desse. Hänger juh egentligen inte med på nån serie nu för tiden, men är alltid skönt att ha nån avkoppling :)

And guess what ?! Idag har jag skickat in min ansökan till Polishögskolan ;o Känner verkligen jag blir skakis när jag tänker på de, haha. Kan inte fatta att kvinnan har skickat in sin allra första skolansökan. Men kan inte annat än säga att de känns så jävla g-rymt :D


Ciao


Skööön känsla, idag så bara må jag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh va kul att du gjort det nu :D håller alla tummar før dig alltså!

2012-03-14 @ 09:35:32
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0