I only miss you when I'm breathing

Helgen har varit g-rym ! Började lördan med en prommi med Fikan, sen var det bara att hoppa in i duschen, packa och slänga sig i bilen för att hämta upp Babyman och Orre :) Va framme i Sundsvall runt halv 2, så vi hann med en hel del shopping. Fick äntligen tillbaka min Iphone :D Eller ja, fick juh inte tillbaka min gamla direkt, men fick pengar från försäkringsbolaget så jag kunde köpa mig en ny. Tänkte att jag skulle måste lägga några hundralappar emellan för att uppgradera mig till en 4s, men hade ett så sjukt generöst försäkringsbolag, så jag fick till och med 100 spänn över ;o De kallar jag niiiice !

Dagen fortsatte med att Majsor kom hem ;D Vi fixade oss och drog ner till Wowjocke på förfest. Där hade alla superkul genom att totalt grundlura mig rakt igenom ett helt spel, haha ! Alltså vissa dagar känner jag mig verkligen helt genomblond. Men va faan, man ska väl kunna bjuda på sig själv ibland ?!

Vi hade i alla fall en grym lördagkväll och söndan började bra för min del, men dåligt för Babyman. Men helt plötsligt runt halv 3 ungefär så blev det ombytta roller. Jag som hade mått oförskämt bra hela dagen fick byta plats med Denna och lägga mig på badrumsgolvet och hoppas att jag hellre vore död. Fy faan, kvinnan blev dödsbakis alltså.

De var väl i korta drag hur helgen såg ut. Nu är det ny vecka och nya möjligheter :) Har precis gjort sista inbetalningen till LA-resan, så nu är så gott som allt kirrat. Enbart visum som jag måste fixa, men de ska juh inte vara nåt problem :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0