Grey so grey

Haft fullt upp dom senaste dagarna. Åkte på att jobba två dagar, så det som jag hade planlagt att göra har jag fått skjuta på tills idag. Har faktiskt varit kul att jobba, även fast man är spyless på många människor, men jag måste faktiskt medge att jag trivs rätt bra där på Ica :)

Idag vaknade jag runt 07.30, heeelt utvilad ! Jag som hade ställt klockan på 08.30 och hoppades på en liten sovmorron, men nejnej, såklart när man kan sova ut så ska man vakna astidigt. Men men, var juh faktiskt rätt skönt att vara helt utvilad för en gångs skull. Hade egentligen tänkt att jag skulle börja dagen med en långprommi, men för de första så hann päronen före mig och kidnappade med sig Pepsi ut på prommi och för de andra så är det dödstråkigt väder, grått, trist och regnigt (Y) Så jag skjuter lite på den promenaden, ha de inte blivit bättre väder tills i eftermidda så får jag helt enkelt ta mig en löptur istället !

Nu ska jag istället gå ner och slå på bryggarn så jag och Sofie får oss nåt köffe till pluggandet. Hon kommer väl hit om ca. 10 minuter skulle jag tippa på. Och som vanligt på våra pluggdejter så kan jag nästan gissa på att 75% av tiden kommer vi sitta å snacka massa skit och skvallra, haha ! Vi två verkligen suger på att plugga, men tycker det låter lite sofistikerat att få säga till folk att - "Jag har tyvärr inte tid, ska nämligen plugga ikväll". Älskar att låta som att jag har nåt viktigt för mig :D

Hoppas även på att hinna träffa Fikan en sväng idag. Vi har som gått om varann sen hon kom hem, eftersom vi båda två har åkt på jobb :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0