Fresh start

Ja, då är jag igång igen och mycke har hänt sen sist. En kort update:

- Fetgrymt nyårsfirande i underbara Åre med underbara människor.
- 4 helt fantastiska veckor i Oslo.
- Gjort klar min fin fina tatuering på armen (nästan).
- Blivit av med min Iphone (vilket har lett till ett smärre handikapp).
- Anmält mig och börjat plugga inför Högskoleprovet.
- Börjat umgås med Sofie igen, kulkulkul.
- Börjat träna på allvar.
- Bokat BARCA-RESA tillsammans med Lydia, meget meget FANTASTICO !! (9-13 april)
- Bokat engelskakurs/praktik i LA i 8 veckor (åker 6e maj).
- Börjat på min ansökan till Polishögskolan.
- Flyttat hem till Natursköna igen för att hinna med livet som de ser ut just nu (Y)

Jajemen, där har ni en liten kort sammanfattning om vad jag hållit på med, och håller på med, sedan jag kom hem från resan. Känns som att jag har kommit in i ett flow och livet känns rätt gött om jag ska vara helt ärlig. Det enda som fortfarande känns väldigt nytt och konstigt är att jag flyttat ifrån mina två allra bästa vänner, vi som suttit ihop konstant dom senaste åren. Saknar att ha dom nära, även fast jag vet att dom alltid bara är ett telefonsamtal bort ! Antar att de är den negativa sidan av att bli vuxen, att man inte alltid kan göra de ens vänner gör eller vara där ens vänner befinner sig. Men inget att hänga läpp för, de känns tungt och väldigt annorlunda just nu, men de är inget som kommer förändra våran vänskap. Vi är inte såna som glider ifrån varann bara för att vi inte befinner oss på samma ställe, vi kommer alltid att ha varann nära även om vi är långt ifrån <3

Ja har egentligen ingenting att gnälla över, för om 2 weeks kommer Majsi hem och vi ska dra en riktig röjarhelg i Sundsvall. Sen har jag juh faktiskt en helt fantastisk resa tillsammans med Lydia att se fram emot. Så de så :)


Ciao



Saknar min extrafamilj en kjempemassa <3


I miss me chicas a lot <3


Soon, very soon we will be married <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt bra <3 vi kommer alltid hålla ihop!

2012-03-07 @ 11:30:50
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0