Feel so fine

Vaknade 07.18 idag och kände mig helt utvilad. Drog i mig en köpp, sen körde jag lite intervallöpning på bandet. Tog en snabb dusch, sen drog jag ner på gymmet och tränade en timme med Babyman. Han körde stenhårt med mina armar alltså, biceps och triceps ;o Så jag straffa han lite med att köra coreball övningar innan vi gav oss :)

Grymt skön dag idag. Solen strålar och det är typ 8 grader, blåser dock en aning, but who cares ?! Våren verkar vara här för att stanna och det är en så härlig årstid. Det blir ljust, varmt och energin bara byggs på automatiskt !

Mestadelen av gårdagen spenderades nere hos Anna. Hon har juh varit sjuk så har inte hunnit träffa henne så mycke, men de tog vi igen igår. Fick mysa och leka en massa med lilla Novalisan dessutom, vilken fantastisk liten skapelse alltså. Underbara unge :) Sen har vi börjat planera hur Annas födelsedag ska firas, WoopWoop !! Var faan snart ett år sedan jag var ute och svira med Anabanana.

Nu hoppas jag att jag snart hör nåt ifrån Fikan så att vi kan hitta på nåt. Har juh fortfarande inte hunne setts nånting, så idag hoppas jag verkligen att vi han klämma in en liten dejt !


Ciao



Förra påsken när vi lyckades dra ut mor anna på lite galej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0