Euphoria

Ha juh som sagt jobbat i veckan och åkte även på att jobba långhelg. Bra för kassan, men dåligt för humöret ! Näe, har nog egentligen inte med jobbet att göra, eftersom jag har tyckt att de varit roligt att jobba dom senaste dagarna, men känt mig ovanligt låg den här veckan. Helt saknat energi och motivation ! Tränat dåligt har jag också gjort, så måste verkligen rycka upp mig i veckan.

Ikväll bänkade vi oss framför Melodifestivalen. Måste säga att jag blev riktigt förvånad över hur många skapligt bra bidrag som var med. Har juh inte alls hängt med under kvalet ! Men tycker i alla fall att helt rätt låt vann, känns som att den kan ha en rätt stor chans i Eurovision faktiskt. En riktigt bra låt, helt i min smak :)

För övrigt är jag fett jävla cpirriterad på både Telia och Skatteöst. Har talat med tre olika idioter på telias kundtjänst och även mailat med två stycken, varav alla fem har lovat att skicka ett spärrintyg på min telefon på direkten. Har hållit på nu sen jag kom hem från Oslo, men har jag fått nåt spärrintyg ?! Knappast ! Jävla idioter ! Sen har jag även ringt Skatteöst i Oslo för att höra vart mitt skattekort tagit vägen, skulle som behöva min lön typ nu. Fick tala mad en supertrevlig dam som sa att hon skulle skicka ett nytt på direkten, eftersom det hade blivit något fel och det hade blivit liggandes där. Tror ni jag har fått det ?! Åååååh ... Kommer antagligen aldrig få ut mina försäkringspengar och kunna hämta ut en ny Iphone och kommer antagligen aldrig få nåt nytt skattekort så ja kan få min lön. PUSS !!


Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vilka idioter!!! hoppas dom fixar det fort alltså så du få igen de du ska ha . PUSS

2012-03-11 @ 11:52:52
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0