Baby fucking pounds

Jajemen, då va de helg igen. Veckan har ¨hittills bestått av träning och plugg (Y) Trodde där ett tag att jag började känna av feber och grejer, men jag trotsade sjukdomssymptomen och drog mig ner på gymmet istället för att känna efter så noga. Antagligen min bästa idé på länge, för efter de passet mådde jag supert igen ! Ett tecken på att man inte ska känna efter så jävla noga jämt ;)

Fick för övrigt utbrott idag när jag insåg att det enda som har hänt med mig och min kropp sen jag började träna är 1. Bättre kondition !! (är supernöjd över det såklart), men så kommer vi till nummer 2. Mina vadmuskler har växt ;o Ni kan inte förstå va fruktansvärt frustrerad jag är över det. Har alltid hatat mina fotbollsvader och nu går dom och växer sig större, what the fuck ;( Märker ingen skillnad i övrigt, inga kilon försvinner och inga mått blir mindre, enbart vadmåttet som ökar, buhu ! Så nån som har nåt tips på hur jag kan träna kondition utan att träna vaderna ? 

Över till nåt mycket roligare, ikväll vankas det ost och kex hemma hos Kajjan och Kim. Fy fader va underbart, har längtat efter en sån kväll så sjukt länge nu, so finally ! Ska dela en vinare med Fikis till det hade jag tänkt, MUMS ! Vet inte när jag drack vin senast ?! Måste ha varit på nyår kanske ;o Libbiya min vinbiatch var är du ?! Kom hem så vi kan dricka govine, hyvla i oss fett med ädelost och dricka islatte !

Ja, och imorn drar jag och Sofie till Övik för att gå på nåt slags event som Mimmis skola håller i. Ska bli riktigt roligt att få se och bli (?!) stylad. Tro de är det som är tanken om jag inte har fattat helt fel. Men vi får som sagt se imorn :)  


Ciao


Charmig som man är, osminkad och utan löshår, men efter att ha dela en vinare med Libbiya så kände man sig rent som en fotomodell ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

delade en 3liters med mig själv igår haha (y) kommer snart då ska vi göra allt det kosliga :D åhh! shiiit snartsnart.



Till träningen, det är skit svårt o veta hur man ska träna rätt tycker ja!! gruvar mig lite för o komma hem o väga o mäta mig, då ha de gått 2månader sen ja gjorde de. men känns som de inte hänt nånting, buhu. längtar till o träna tsm igen iaf :)

2012-03-24 @ 10:46:02
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0