First day of class, check !

Jajemen, da va forsta skoldagen avklarad ! Klev upp klvart i 7 imorse och utnyttjade att de va gratis frulle pa vart hostel, sen va de bara att vandra ivag till skolan och vart nya boende for den kommande veckan. Tro vi va bra nervos allihop nar vi kom fram till skolan, men allt gick bra. Jag och Majsor fick ha lektion tillsammans, men som vanligt (av nan konstig anledning), sa ska varan fina van Lydia alltid utsattas for lite extra provning. Vi hade juh trott att de skulle va lektioner dar man var helt sjalv med lararen och vi alla hade verkligen hoppats pa att vi skulle fa kvinnliga larare, eftersom alla gubbar ar sa sjukt snuskiga har ! Men saklart sa far ja och Majsor tre kvinnliga larare att dela pa och fa ha lektion tillsammans medans Lydia far vandra ivag med en manlig larare helt sjalv ;s tur hon ar tapper den dar Lydia, for hon klarar de riktigt bra :)

Just nu kanns de lite som att ja aldrig kommer kunna saga en fullstandig mening pa spanska, men de kommer val forhoppningsvis !

Efter lektionen va slut sa fick vi hjalpa till och laga mat. Lydia gjorde saft, Majsor fick platta till friterade bananer och ja fick gor tortillabrod. Men av nan konstig anledning sa fick vi aldrig provsmaka mina masterverk, dom kom bort pa vagen helt enkelt ?! Men maten va i alla fall mums :)

Sen ha vi mest bara chilla, gick och tog en fika och ha sutte och surrat och pluggat lite !


Ciao



Hungriga chicas i vantan pa tacos ;)



Nat ja tyckte va lite smakul bara :)



Gardagens solnedgang, vackert :)



Dinnertime, jag och mina fina Lydia :)



Dinnertime, jag och min fina Majsor :)



Lydia som tjatat om skaldjur sen vi kom, igar fick vi antligen testa en riktig skaldjurstallrik ! Ris med fisk, musslor, rakor, krabba och hummer :) MUMS !



Maten skoljdes sjalvklart ner med ett par sanahar ;)

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag känner igen ölen och stranden. ;)

2011-11-01 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0