There's no other place like home

Underbara underbara Natursköna, haft en helt perfekt vecka hemma. Fått umgås med mina fina fina vänner och min fina fina familj. Känns som ja hunne med en hel del faktiskt. Umgåtts med Anna och kost med Nova-Lee en massa, tog en ridtur med pappa och Joel, varit och kikat på grabbarnas match, hälsat på Ingrid, vare till Sollefteå en sväng, solat, vare ute på polisspaning, kost en massa med Pepsi och Unkas, träffat farmor, farfar och mormor, hann träffa småkusinerna en sväng, vare på HoF och jobba en sväng och massa massa mer. Så ja är riktigt nöjd över min vecka, men hade gärna stannat längre. Finns ingen plats som slår hemma !

Nu är ja tillbaka i Oslo och tillbaka i verkligheten. Härligt att återse mina fruar såklart och ikväll ska vi ut för lite catching up :)


Ciao


Mina fina fina brudar <3


Snykking <3


Sexy lady <3


Äntligen fått tillbaka mitt hår ;D


En svettig Laxie efter nån timme i skogen :)

Kommentarer
Postat av: erika

sakar dej redan, längtar till ni kommer hem!! Puss <3

2011-05-03 @ 20:57:52
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0