Where's the sun when you need it ?

Jävla äckelskitväder alltså ! Nu ha man kunna gått med skinnjacka och solglajjor i ett par dagar och bara njöte, men idag är vintern tillbaka. Kan väl nästan säga att de ha snöa konstant sen ja klev upp halv 9, fucking shit ! Ja som hade tänkt att ja skulle sitta ute på verandan och steka tills de var dags för jobb, men ikke. Ha bleve en massa köffe och lek med min nya dator istället, ja kommer så kissa på mig på jobbet idag. Ska i och försig bara va själv i fyra timmar idag, men köffe är så sjukt vätskedrivande, haha. Förutom köffe och lek så ha ja även hunne med att ta hand om disken och veke kläderna som ja tvätta i förrgår. Så skönt när man får undan torkställen, dom ta juh liksom upp halva vardagsrumme !

Näe gott folk, fortfarande 1½ timme kvar till jobb, hatar att bara sitta och vänta på att få gå iväg och jobba. Skulle mycke hellre jobba från morron och sluta normal tid. Men men, ska väl försöka torka av våra glasbord i väntan på jobb kanske. Dom se förjävliga ut som vanligt, men de är juh så sjukt svårt att hålla dom rena och fina !

Btw, va tycker ni mina kära vänner, ska ja säga upp mig imorn eller inte ?! Vore kul med nån utomstående åsikt :)


Ciao


Nån som känn för att bidra till ett solkort ?! Ja är snuskigt fetblek, and I hate it !

Kommentarer
Postat av: pappa jonne

Int säg upp dä int.

2011-03-18 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0