No action

Här händer de inte mycke kan ja lova. Denise är juh på besök i helgen, men ha knappt hunne träffa kvinnan känns de som. Ha juh som jobba hela tiden och sen när ja väl är hemma så drar hon och Majsor ut på byn och svirar runt. Så jag och Lyddis ha mest bara tage de lungt ännu en helg, pretty sweet ! Igår bestämde vi oss för att kika på Armagedon, men ni kan juh gissa va som hände ?! Efter max en kvart så låg Lyddis helt däckad i soffan och ja fick sitta och grina helt själv, haha ! Så typiskt att hon inte kan hålla sig vaken alltså, but I love her anyway :)

Ikväll ha vi bara sutte framför varsin och kikat lite olika grejer. Lägenhet, jobb, hemresor och liknande ! Hoppas verkligen att ja ska kunna va ledig så ja an åka hem i påsk, ha sån sjuk hemlängtan nu alltså. Eller hemlängtan å hemlängtan, saknar alla mina godingar där hemma. Vill bara åka hem och umgås och kosa mig med er allihop !

Btw, ha råkat satt mig själv i en rätt knivig sitts ! Vet inte riktigt hur ja ska lösa detta alltså, men nåt litet jävligt knep måste ja juh kunna komma på för att ta mig ur detta. Ååh, ja vill inte ljuga, men en pytteliten liten vit lögn har väl aldrig skadat nån ?!


Ciao

Kommentarer
Postat av: erika

Ja jag hoppas verkliogen verkligen att ni kommer hem! Hoppas du får ledig, och angående det där med att lydia somnade, tog det verkligen en heeeel kvart innan hon däckade

2011-03-07 @ 11:13:52
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: anna

du måste komma hem ju!!! Ja kommer på sparken och kidnappar dig annars :)

2011-03-07 @ 22:24:32
URL: http://acjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0