My new pink friend

Finally it's mine, min rosa fina fina dator ! Pappsen fick hjälpa mig att beställa hem min nyfunna kärlek och sen fick han skicka den hit till mig i Oslo. Och igår anlände min lilla skönhet, thanks papi ! Den är så rosa och fin och nu tro ja att ja ha lyckas installera allt så den ska funka. Tänk att ja lyckas med de helt själv, kanske börjar inta rollen som teknikgeni ?! Men nu ha ja i alla fall en egen dator igen, som internet funkar på. Så nu ska ja förhoppningsvis kunna lägga upp lite mer bilder här på bloggen, bli juh som så tråkigt utan bilder, men ha juh som inte haft så mycke val nu under en period. Men nu ska ja tamigtusan försöka va duktig med kameran/mobilen så att de bli lite liv här i bloggen :)

Tänkte att ja skulle slänga in lite bilder på Tilbords så ni får se hur butiken ser ut. Inga toppenbilder, men bli som en liten tjuvtitt tills ni kan komma hit och se den IRL ;)


Ciao










Tillsist - vår meget fina brudekjole :D


Min nya rosa vän :)


Love it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0