It's hard to be Sheldon

Alltså nog för att ja tyck att de är sjukt kul att leka Sheldon ibland, men i längden bli de slitsamt. Speciellt när man verkligen är den enda Sheldon i rummet. Ja är verkligen inte van att vara hjärnan i gänget, så nu den senaste tiden ha ja verkligen fått visa mig själv att ja inte är så dum som ja ibland tror. Talar såklart om mitt nya jobb. Ja är faan översmart jämfört med Steffanie och de irriterar mig. Alltid kul att kunna briljera, men ja ha inte nog med tålamod för att lära nån nåt när dom verkligen inte fatta ett skit. Va ja än säger till den kvinnan så se hon ut som ett stort jävla frågetecken och när hon se att ja bli lite irriterad så låtsas hon fatta och då bli ja bara ännu mer irriterad. Sen att Oddrun inte är så teknisk, de är en sak ja kan ta, men att hon tro att ja är nåt slags teknikgeni fatta ja inte riktigt. Allt tekniskt hamnar på mig och ja är den som fått upplärning av Lena från huvudkontoret och nu ska ja alltså lära dom andra tre hur allt funkar (Y)

Skulle visa Steffanie hur man tog oppgjöret idag och ni kan juh gissa va kvinnan gör. När ja be hon räkna alla pengar i kassan så plockar hon ut allt och slänger de i en hög på kassadisken. Sen börja hon plocka och räkna därifrån. Ja kunde inte göra annat än att skratta ! Tog oss en timme att ta oppgjöret idag, nåt som ja gjorde på 10 minuter igår (Y)

Undra hur de kommer gå för brudarna imorn när Sheldon inte är på plats ?! Tur ja befinn mig i samma byggnad i alla fall ;)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0