I'm coming home

Då va de klappat och klart med hemresa, lovely ! Blir så ja åker hem till Naturskøna den 23e april och åker tillbaka till Oslo den 2a maj. Ha inte hunne boka nån biljett æn, men de ska ja minnsann kirra så fort ja få tid. Glædjer mig så sjukt mycke till att få komma hem en svæng och krama om alla mina ælskade dær hemma. Ha i och førsig en hel del ja måste kirra medans ja ær hemma, men att umgås och kosa mig med alla ær førsta prio :)

Ær i alla fall på jobbet nu, ska kolla øver lite bestællningar och leta reda på en høg med papper som Oddrun tydligen tappat bort. Ælskar nær ja få fria hænder øver bestællningarna, så sjukt kul att gå igenom massa kataloger och bara bestælla hem de jag tycker ær fint ! Så nu ska ja återgå till de så længe :)


Ciao


Kommentarer
Postat av: erika

UNDERBART!!!!!!

2011-03-25 @ 19:38:15
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0