Finally I'm free

Efter nattens ångest lyckades ja æntligen komma fram till vad ja skulle gøra, about time ! Så nær ja kom fram till Linderud va de bara att samla mod till sig før att sen gå och møta satan. Som tur va var juh Nina dær, så surra lite med henne først før att lugna ner mig, sen fick de bæra eller brista. Men de va faktiskt inte så farligt som ja hade førvænta mig, som tur va. Va helt ærlig och førklarade hur ja kænde de, plus att ja smøra på som en gris om føretagets bæsta, men de va ja tvungen att gøra ;) Men gick i alla fall bra och Majken førstog precis hur ja kænde med allting ! Så ska bara jobba mina sista lørdagar på schemat nu, sen ær ja æntligen fri. Vilken jækla lættnad de kænns som, kænn mig helt befriad ! Men sa till hon att om de nån gång skulle krisa så vet hon att de bara ær att ringa, så de verka hon meget nøjd med :)

Så nær ja kom ner till Tilbords før att børja dagens arbetspass så fick ja helt pløtsligt løneførhøjning ! Ja som inte ens ha børja få løn från de hær stællet æn, men tydligen ha ja gjort nåt rætt. Den hær dagen kan inte bli mycke bættre (Y)

Børjade æven dagen med att steka ute på verandan med Majsor. Fortsatte med skottningen som Lyddis hade påbørjat, så nu ær verandan snart snøfri och redo før festligheter :D


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0