Explosive shit

Yepp yepp, här gå de undan vill jag lova. Blev ett 11 timmars arbetspass igår och 9 timmar idag, därav dålig uppdatering. Men de gå i alla fall supert på mitt nya jobb och ja trivs sjukt bra ihop med mina kollegor. Butiken börjar ta form nu, nästan allt är klart och de känns helt sjukt att vi ha hunne med allt de där jobbet på bara fem dagar. Så imorn bli de till att kika lite på kassafunktioner och finslipa de sista, plus att ja tänker organisera lagret, eftersom norrmän inte verkar ha nån struktur på nånting. Sen på torsda är de grand opening och de ska bli så sjukt spännande :)

Ha i alla fall förstört min första grej på jobbet idag. Medans dom andra ha lyckas tappa en vas eller typ en kopp, så lyckas ja spränga en glashylla (Y) Hyllplanen i inredningen är gjorda av glas och jag fick i uppdrag att flytta på ett par såna. Lyckades med kanske tie stycken, men när ja kom till den sista hände de. Måste ha bleve nån spänning i själva glasskivan, för precis när ja skulle lägga den på plats så small de till och hela skiten explodera i händerna på mig. Ja blev överöst av splitter och skärvor, men lyckades klara mig från större skador. Tro mest bara ja fick in lite småflisor i fingrar och armar, men de är som lite svårt att få ut dom så dom få sitta där dom sitt så länge. Ja överlevde i alla fall :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0