And I'm able to breathe again

Min och Lyddis lediga dag har spenderats som våra flesta lediga dagar, soffläge. Med ett litet undantag dock ! Är juh 10kronorsvecka på Ica, så vi va självklart tvungen att dra iväg på en liten shoppingrunda. Blev en massa nödvändigt göttans, eller okej, mina kalaspuffar va kanske inte så nödvändiga, men dom 15 burkar med yoghurt som vi fick med oss hem var de absolut. Kan juh bara säga att 10kronorsveckan kan ha medfört skador på både mig och Lyddis. Satan alltså, konkade hem sex kassar med mat, mestadels yoghurt, och kan inte säga annat än att våra armar dog halvvägs hem. Ingen vidare idé att storhandla när man inte ha bil alltså !

Fick också precis ett samtal från Tilbords, and guess what ?! JOBBET ÄR MITT ! Ååh va glad ja blev när hon ringde alltså. Blev juh lite oväntat strul igår, men nu hade hon fått tänka igenom de och fattat ett beslut. Hon bestämde sig för att lita på mig och ger mig en chans, lovely ! Så nu ska ja tydligen göra en helomvändning från halvtids hemmafru till halvtids interiörexpert (Y) Meget meget spännande gott folk ! Börjar jobba kl. 09.00 på torsda, så de här känns riktigt riktigt bra :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0