Lovely day, isn't it ?

Morning sunshine, eller inte ?! Vet inte riktigt hur vädret se ut idag, halva himlen se kjempeblå ut med lite sol, den andra halvan däremot tyder på regn. Hoppas den där regnhalvan är påväg förbi i alla fall, palla regn liksom !

Som ja sa igår så blir de jobb 14-20 idag, men här sitter ja och är för längesen redan klar. Älskar verkligen min framförhållning ibland (Y) Men ha i alla fall bestämt att ja måste åka till sentret en timme tidigare, eftersom ja måste hinna på banken och se om mitt nya kort ha komme. Varit utan mitt norska bankkort/leg i flera flera veckor nu, så skulle sitta fint om ja kunde få de och använda dom sista veckorna här. I need some cash !

Ska i alla fall bli spännande och träffa min ersättare, Ida (?!), och se va de är för brud. Säkert en jättetrevlig tjej som kommer funka bra i butiken. Men känns lite konstigt att jag ska inskola nån, tro hur de kommer gå ?!


Ciao 


Min nya tisha som ja köpte igår :)


Min nya parfym, tydligen unisex, men de skiter ja i för den doftar underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0