Pour the champagne baby

Blev juh som sagt jobb nån timme i lördas. Sa hej då till Steph, eftersom hon drar till Dubai idag. Efter att hon gått så öppna chefen champagne som vi stog och smutta på innan de va dags för mig att dra hem. Blev till att fixa sig lite, dricka lite och sen sprang ja iväg för att möta upp Ingrid utanför Stratos. Blev en hemskt lyckad fest, sjukt trevligt verkligen ! Trevliga trevliga människor ja ska lämna bakom mig alltså, men får väl bli nåt litet besök här i framtiden :) Ja i alla fall så va de tapasbuffé på sommerfesten, supergott. Sen satt vi mest bara och surra och drack en massa. Drog några shots med chefen, haha ;)

Sen kände ja att ja ville hinna med att kika in på midsommarfesten här hemma också, så drog rätt tidigt. När ja kom hit va de nån idiot-dansk som hade svept min sours (Y) Blev meget less alltså, men han hade fått sig lite käft av fruarna och Majsor hade sett till så han lämna pengar till mig. Sikken tur ja ha som ha fått så fina fruar alltså :) Vi blev i alla fall inte kvar här så länge, drog ner på Yatsi nästan på en gång. Och, för första gången sen ja satte min fot på Yatsi, så hade vi en riktig sugkväll. My god, vi som alltid ha kul på Yatsi alltså, men dom hade juh tage in nån amatör till DJ så de va inte en själ på dansgolve på hela kvällen ! Så de blev en tidig kväll tyvärr, men de va kanske lika bra :)


Ciao


Chefen, jag och Ingrid-Alis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0