Our work here is done

Dumt drag av Emma att säga till chefen att hon borde fundera på att göra en inventering snart. Skulle jobba 10-15 idag, men så när chefen kommer så fråga hon om vi hinner inventera hela butiken innan jag slutar på lördag, för ingen annan hade juh gjort de förut, så hon ville juh absolut att jag skulle styra upp de där (Y) Va bara till att sätta igång de, så blev jobb 10-20.30 idag och imorn skulle ja egentligen börja klockan 3, men chefen kommer och hämtar mig 07.45. Klagar absolut inte, bra med nån extraslant såhär på slutet juh :)

Fick även skjuts hem av chefen idag, eftersom jag va tvungen att låna dammsugarn från jobbet. Så ikväll ha jag och fruarna grundstädat exakt hela lägenheten. My god va svettigt de blev, men ack så fint de är här nu ! Så nu är vi klara med de i alla fall, känns meget skönt !


Ciao


Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0