One week to go

Blev som ja hade hoppats på igår. Gomidda tillsammans med fruarna och sen nåt glas vin på de, and that was it ! Kändes lite tråkigt att inte riktigt fira midsommar, men var som sagt inte på humör igår, plus att vi ska ta igen de idag. Jag ska först jobba, sen drar jag iväg på sommerfest med sentret, medans har Helene kirrat en midsommarfest här hemma hos oss. Hon ha bjöde lite folk och förberett med lite sånger och lekar och sånt som hör midsommar till, jordgubbstårta skulle hon tydlige hinna baka också :) Så får se om ja sticker lite tidigare från Stratos och joinar gänget här hemma istället, hur som helst så kommer kvällen avslutas på Yatsi i alla fall !

Idag är den precis en vecka kvar att jobba, gör min sista dag på Tilbords nästa lördag och ska springa upp och lämna tillbaka nycklarna till Chantal idag. Känns sjukt skumt att allt har kommit till ett slut helt plötsligt, eller så plötsligt är de väl egentligen inte, men de känns så eftersom tiden har gått så sjukt fort nu på slutet ! De är verkligen med blandade känslor jag lämnar Oslo, men ja tror att de här är rätt beslut, de känns rätt, intalar ja mig i alla fall :)


Ciao


Klev upp extra tidigt för att hinna kirra håret inför ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0