Moody messy mind

Va faan ær de med mitt humør egentligen, blir så less ! Upp och ner hela tiden och idag ær jag verkligen låg. Jævla skit alltså ! Så førbannat rastløs i hela kroppen, men ha ingen aning om varfør. Ååh, måste verkligen hitta på massa kul i sommar nær jag kommer hem. Glædjer mig så fruktansvært løjligt mycke till GF, de kommer bli g-rymt :)

Børjade i alla fall att packa igår och jag sæger bara en sak, jees va sjukt mycke grejer vi ha. Helt sinnes att vi lyckades dra med så mycke nær vi flytta hit. Men ska i alla fall bli riktigt skønt att bror kommer med bil och hæmtar oss :) Hade aldrig lyckats få med oss allt de dær på tåget ! Ær juh mestadels klæder, men alltså satan va plats de tar ! Kænns førøvrigt som att de inte va speciellt længesen vi packade alla væskorna och bytte lægenhet, men ær før tusan 3 månader sen. Tiden går allt før fort nu før tiden !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0