It's closing up

Varit ledig idag, så ha inte gjort speciellt mycke. Tage de meget lugnt och sutte och kost mig i min Villa-tröja. Sen som en trevliga liten överraskning fick Majsor sluta tidigare idag, så hon och jag tog oss en promi bort till Torshov (?!) för att möta upp Lydia när hon sluta. Hon fick handlat de hon skulle ha, så då drog vi hem för lite middag och sen drog ja och Lyddis iväg på Storo för lite shopping. Sjukt längesen ja va där nu, ha väl inte jobba nåt där sen i februari kanske ! Hittade i alla fall lite grejer - två monki-toppar, en tisha, en byxdress, ett vitt ribbat linne, ett halsband och en mascara :)

Imorn bli de jobb 14-20. Ska tydligen inskola tjejen som ska ta över min plats, roligt roligt. Så ja, känns faktiskt både roligt och lite konstigt. Trivs juh så bra där på Tilbords med Oddrun och Stephanie, but everything must come to an end. Gör i alla fall min sista dag den 2a juli, alltså nästa lördag, så ett litet tag till få ja juh va kvar. Sen bär de av hem till Natursköna igen. Men innan dess är de sommarfest och avslutningsfest som står på schemat. Sommarfest med sentret på lördag och avslutningsfest helgen efter de, säga hej då till vårt kära kära Oslo !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0