Way to go

Jajemen, ännu en arbetsdag avklarad. Kände idag att ja trivs så nedrans mycke bättre på Linderud alltså. Är nog mest tack vare Nina skulle ja tro, och Line litegrann, och såklart Majken när hon är på bra humör. Tog i alla fall upp idag att jag kommer måsta söka ett till jobb, Majken ogillar som faan ! Men jag är juh så illa tvungen, eftersom jag bara kommer ha lördagar som fast dag, annars behövs jag bara om nån är sjuk eller ska på ferie, men vi få se vad som händer. För tydligen vill Majken ha kvar mig till varje pris som de verkar, vilket på ett sätt är positivt, but I need money biatches ! Har i alla fall rätt mycke jobb fram till första veckan i februari och sen är de bara lördagar ända fram till 9e mars, som tydligen är en onsda ?!

Imorn lämnar Lyddis paradiset här med oss och åker till Mackan i Gnesta. Kommer sakna henne som vanligt, men som tur är kommer hon juh tillbaka på månda :) Nu blir de filmkos med brudsen, love it !


Ciao


Denna är de vi ska se, hoppas på att den är bra bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0