Party like a rockstar

Alltså de enda jag bad universum om igår var att de inte skulle snö när jag skulle gå hem från jobbet. Men vad tro ni de gör ?! Den där förbannade blötsnön bara vräker ner som aldrig förr (Y) Imorn ska jag önska mig evig vinterkyla och snörusk ! Vem vet, kanske att somarn helt plötsligt dyker upp då ?!

För övrigt blev de en riktigt trevlig kväll. Brudarna låg lite efter i schemat, så för en gångs skull kunde vi fixa oss tillsammans och jag fick hjälpa till med maten. Känns så dumt att dom alltid fixar så jag har maten på bordet när jag kommer hem och jag aldrig kan göra de för dom typ. Men i alla fall så käka vi gomidda och sen blev de bullshot för hela slanten. Spelade lite spel och så, sen kom Akam, Dj, Zakaria och Murat hit. Dom försökte lära oss nån kurdisk dans, men ja tro inte riktigt att ja hängde med, haha ! Men efter lite förferre här så blev de taxi in till byn och Onkel Donald. Drog en turkisk de första vi gjorde, jag och Lyddis fick tvinga i Majsor en för den tråken tänkte minnsann beställa vatten ?! ;o Tjii fick hon och de var bara till att svepa ! Efter nån timmes dansande på stolarna blev de fyllemat på Burger King, sen taxi tillbaka hem hit. Tro Murat och Akam drog runt 5 nån gång och Dj och Zakaria somnade på varsin soffa. Vi hade i alla fall en riktigt kul kväll :)

Idag har vi också haft sjukt kul. Eller Majsor har legat som ett lik i princip hela dan, men vi andra har haft en såndär sjukt rolig bakisdag. Älskar verkligen bakisdagar och mina roomies, vi har så sjukt kul ihop :D

Bilder kommer imorn !


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt att jag har legat som ett lik när ni tvinga i mig sprit när jag inte behövde nå mer!!

2011-01-16 @ 21:00:21
URL: http://magnussonmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0