Pancakes for dinner today

Oj vilken härlig dag de har varit idag ! Skulle juh egentligen vara ledig igår också, men åkte på jobb, så blev bara fri idag denna veckan. Men fick riktigt sova ut imorse, vilket behövdes, sen drog jag och Majsi in på byn för att gå på Skattekontoret. Var juh tvungen att ansöka om ett nytt skattekort, så därför vi skulle dit. När vi kom dit och fick en kölapp så ser vi att de är 194 personer före oss, haha (Y) Men blev typ bara en timmes och efter att de va kirrat så drog vi till Pats och hälsade på. Satt där och surra ett tag innan vi drog vidare för att leta reda på Ica och Donken. Vi gick runt i säkert 1,5 timme, runt runt runt inne på sentralstation för att hitta, men ikke. Sen när vi typ hade gett upp så dyker båda ställena upp rakt framför oss, awsome dude ! Efter vi hade shoppat lite där så blev de t-banan hem !

Hemma hade Lyddis diskat och förberett pannkakassmeten, så de var bara till att sätta igång och steka. Blev superbra pannkakor denna gång, så nu är jag så jävla mätt så jag inte orkar röra mig en meter. Men gött vare :) Sen har jag äntligen tagit tag i min packning och högen på golvet vid min säng, så nu kommer Majsi in i sin garderob igen ;) haha ! Måste sluta vara så jävla lat för jag blir alltid lika less när jag inser att alla mina kläder ligger i en stor jävla hög på golvet, så time to shape up !

Hoppas på filmkos ikväll, de skulle sitta sjukt bra :) Så blir de jobb 12-20 imorn. Måste hitta mitt USB innan dess, för ja palla in Majkens musik längre !


Ciao


En riktig chillardag ha vi haft idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0