No joke

Men ååh, bli man nå less eller ! Alltså varför jobbar jag bara med dumhuven ?! Skulle egentligen öppna på Storo idag, vilket jag var helt och hållet inställd på. Klev upp 06.30 för att jag skulle hinna duscha och göra mig klar i tid. Så när klockan är 08.30 och jag och Majsor är påväg till t-banan får jag sms av chefen som frågar om jag har nyckel, vilket hon vet att jag inte har eftersom hon alltid måste lämna in den på Kremmerhuset när jag ska jobba. Så i alla fall tyckte juh hon såklart att de var lättast om vi bytte vakt ! Så kvinnan börjar inte förns 13 idag och måste jobba till 21 (Y) IDIOT ! Även att jag är helt övertygad om att hon ha sutte och planerat de här hela helgen, bara för att hon ska slippa stänga. Hon kan juh fethaja att vi ska byta vakt imorn också, för jag pallar inte två niekvällar på rad, så de så.


Ciao


Baaaaah ..

Kommentarer
Postat av: pappa jonne

Vilken massa gnäll :D

2011-01-17 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0