Money honey

Idag måste ja säga att de har varit en bra dag, faktiskt ! Jobbade 12-20 och dan har gått riktigt jävla segt alltså, men har ändå varit helt okej. Majsor gick med mig till Linderud när jag börja och sen kom hon förbi en sväng när de var dags för min pause, awsome :) Så dan har rullat på helt okej ändå och nu är jag äntligen hemma. Har slängt i mig ett paket nudlar och hunnit kolla över min ekonomi, så nu har jag flyttat runt lite pengar så allt är i sin ordning igen.

När jag kom hem talades de om kurdfest som vi är bjuden till i helgen. Tycker de låter hemskt spännande, så kanske att vi ska ge de ett försök ?! Vi fyra och massa kurder, kan bli väldigt intressant ;) Dessutom måste vi juh på nåt sätt fira att Majsor fått jobb, så de passar juh helt utmärkt faktiskt. Congrats brullan :) Och bra snackat mammi, lite cred ska du ha för att du snackade med Majsors nya chef !


Ciao


Jag och Majsor när vi hade pokerkväll. I brist på marker så drog Lyddis fram sina snusdosor ;)


Lyddis och Majsor i helgen :)


Pats i helgen :)


Jag på jobbet nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0