Lets shake some ass

Har märkt att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera er om livets förlopp här i Oslo, men ska försöka skärpa till mig. Igår blev de till att fira in vår första helg här tillsammans alla fyra. Så när jag slutade var de bara att pullsa hem genom snöstormen och väl hemma stog maten på bordet och brudarna var snygga och fixade. Så de var bara att slänga i sig lite tacos och fixa sig lite, sen blev de dags för partey ! Testade på en ny lek, pekleken, sjukt kul alltså. Den kommer vi fortsätta med ! Sen när vi började känna oss redo så bar de av in till byn och Lip. Där mötte vi upp Akam och Dj, så de var hemskt trevligt. Var ett grymt ställe dessutom, vi dansade som aldrig förr och hade sjukt kul. Tro typ att vi var dom enda vita människorna där, men lika kul hade vi för de. Majsor fick rädda mig ur en liten incident som jag inte ens märkte av, haha ! Men de var helt klart en värd kväll med mycket skratt, dans, shots och tokigheter :)

Idag har vi bara varit allmänt sega och legat i soffan i princip hela dan. Skönt som faan ! Ska väl snart krypa till kojs, eftersom jag öppnar på Storo imorn, första gången. Men de ska nog gå bra och sen blir jag ledig två dagar, så de ska bli fett skönt :)

Bilder kommer antagligen senare !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0