It's a beautiful beautiful life

Månda och Tisda har varit dom äckligaste dagarna i mitt liv. Har varit på dåligt humör, varit less och haft ett sjukt dåligt liv och en dålig start på veckan. Jag måste sluta va så snäll och rar hela tiden, folk är juh ändå inte de tillbaka, so what's the point ?! Har i alla fall kommit fram till att jag behöver ett nytt/ett till jobb.

Idag är jag dock på mycke bättre humör. Har varit ledig, så började med att kliva upp tidigt. Åkte med Majsor in till byn och gick med henne på Skattekontoret. När hon åkte iväg för att jobba så drog jag in på Oslo city och shoppade lite. Blev bara två par byxor och ett linne, men man får juh inte lyxa till de allt för mycke. Men när jag var färdigshoppad drog jag till Pats och höll henne sällskap ett tag, surrade en massa och testade massa skor. Efter de var de bara till att ta t-banan hem till Lyddis som var i full fart med att laga midda. Hon bjöd på pastaskruvar, köttkaker och brunsås, lovely !

Just nu sitter vi och smider en massa planer, eller de är väl önsetänkande än så länge, men som förhoppningsvis blir verklighet. Kanske redan i oktober ?! ;) Näe, men vi sitter mest och funderar kring framtiden och så, and it's looking good !


Ciao


Värme och sol nu tack !

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE IT :D

2011-01-19 @ 20:22:30
URL: http://libbiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0