I love doing nothing

Alltså tjejen är slapp när de gäller bloggen, men har som inte haft nån vidare motivation på slutet. Jobbet rullar på som vanligt och de funkar helt okej. Börjat leta lite smått efter nytt jobb, men äckel Majken är juh så jävla konstig så jag vet inte alls va jag ska göra. Hon har tydligen lovet bort mig till Jessheim vecka 25-28, tackar som frågar kärring. Ååh vill bara spy på den kvinnan just nu alltså, men de går nog över !

I lördas blev de utgång, again. Majsor gjorde enchiladas till middag, sen va de bara till att grogga och spela lite spel tills de blev dags att åka in till byn. Mötte upp nån Martin, som Pats känner, och hans kompis på Karl Johan, sen drog vi på Fridays. Grymt ställe och riktigt kul hade vi ! Jag och Majsor drog några turkisk och dansade järnet. Stötte även på Akam, Dj, Murat och Zakaria, så de va riktigt roligt faktiskt :) Söndan spenderades mestadels i soffläge, meget skönt må jag säga,

Måndag blev de jobb på Storo och hade fått mig en ny kollega minnsann. En annan svensk tjej, Rebekka, som egentligen jobbar på Lambertseter, men som tydligen var utlånad till Storo nu ett tag. Grymt trevlig tjej och sjukt härligt att få jobba med en svensk alltså :)

Idag har jag varit ledig, vilket jag kommer vara imorn också. Så grymt jävla skönt de varit alltså ! Har gjort absolut ingenting idag, har enbart kost mig en massa. Epilator, nagellack, köffe, BUS, mahjong, musik, mjukisdress och lite disk är vad dagen har bestått av och snart ska jag slänga på mig en ansiktsmask. Älskar verkligen att absolut inte göra ett skit och bara få vara en liten livsnjutare ibland. Fick sälle av Lyddis runt halv 5 - 5 och då blev de fiskpinnar och mos, sen bjussa hon på en Power King, PUSS goding ;)

Btw,
nån som har ett fint litet förslag på ett jobb som skulle kunna passa mig ? Tack på förhand :)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0